torstai 28. helmikuuta 2013

Mun mummo-laukku

Mulla on ollut pitkään jostain syvältä kumpuava inho kapea hihnaisia yliolan meneviä laukkuja kohtaan. Olen jo monta vuotta mennyt laukuissani menttaliteetillä, mitä isompi - sen parempi. Isojen laukkujen huono puoli on se että siellä tulee usein raahattua mukanaan puolen omaisuuttaan ja hyvässä lykyssä vielä kaverinkin omaisuutta. Aika usein olen liikenteessä myös ilman laukkua, taskut täyteen sullottuna ja lompakko kädessä. Vielä Vantaalla asuessa se tuntui ihan turvalliselta, mutta nyt kaduilla on sen verran muita "jänniä" vipeltäjiä, joten on vain ajan kysymys milloin lompakko napataan kädestä. Ei siellä mitään ole kyllä...

Anyway...aloin pikku hiljaa lämpenemään ajatukselle tuollaisesta arkisesta pikkulaukusta. Jotain ihan muuta asiaa huuto.netistä etsiessäni (muistaakseni kameralaukkua) osui silmään ilmoitus Pertti Palmrothin nahkalaukusta. Päätin poistaa tuon omiin kokoelmiini.

Mun retro mummolaukku.

Toimii mun mielestä ihan kivasti tuon talvitakin kanssa, josta puuttuu vyö pesun jäljiltä.

Kaveriksi vielä Levi's talvisaappaat.

Päätin kaivaa alkutalvesta hankkimani Levi's saappaat pois jäähypenkiltä. Nuo popot joutuivat jäähypenkille heitettyni niiden vuoksi kunnon telemark- alastulot Forumin aulassa kun lunta oli tarttunut kivasti pohjaan. Nyt kun tuo lumi on alkaa sulaa niin jo näitäkin uskaltaa taas käyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti